محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

خبر فوري!

1390/6/26 13:22
نویسنده : محیا کوچولو
689 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

من امروز و همين ساعت صاحب يه دختر خاله كوچولو شدم، مباركه ماماني و بابايي.

اين يعني ديگه تو فاميل يكي هست كه از من كوچولوتر باشه! يعني من ديگه بزرگ شدم!

البته اين ني ني عجول چند روز زودتر به دنيا اومد و همه را غافلگير كرده.

حالا من از الان يه همبازي و همكلاسي براي خودم پيدا كردم، البته من از اون بزرگترم ها!

دعا ميكنم خدا به همه اونايي كه منتظر ني ني هستن يه ني ني سالم و سلامت بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدصدرا
26 شهریور 90 14:38
سلااااااام خانم کوچولوی نی نی وبلاگ!

معلومه ازت خیلی بلایی ها!

پسرک ما 50 روزگی دل دردهاش خوب شد !

چه روزهای سختی بود خدا صبر بده مامان نینی !

حالا قدر مامان هامون رو میدونیم نه؟؟؟؟!

وبت و عکسهای محیا جون خیلی قشنگن

زحماتت قابل ستایشه !

لینک شدین !


ممنون خاله جون. منم شما را تو ليست دوستاي گلم لينك ميكنم.
مامان آروین
27 شهریور 90 2:05
سلام قدم نو رسیده مبارک محیا جون هزار ماشالا خیلی ناز و با نمکه خدا حفظش کنه ایشالا همیشه شاد و سلامت زیر سایه پدر و مادرش باشه در ضمن لینکتون کردم