محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

دنياي 100 روزگي من

1390/7/13 21:25
نویسنده : محیا کوچولو
845 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

امروز 100 روز شده كه تو اين دنيا هستم،

راستش تو اين 100 روز به اين نتيجه رسيدم كه زندگي تو اين دنيا فقط بخاطر وجود ماماني و بابايي و

بعضي آدماي دوست داشتني و عزيزه كه لذت بخشه،

آدمايي مثل اعضاي فاميل كه با اينكه من ازشون دورم ولي هميشه نگرانم هستن و برام دعا ميكنن،

آدمايي مثل دوستاي گلي كه اصلا همديگرو نديديم ولي دلمون براي هم تنگ ميشه!

به هم سر ميزنيم، نظر ميديم، دعا ميكنيم، قربون صدقه هم ميريم!

با شادي هم شاد ميشيم و با ناراحتي هم گريه ميكنيم،

من فكر ميكنم تو اين دنيا اگه يه نفر هم باشه كه دلش براي من تنگ بشه، ارزشش رو داره كه بخاطر

اون همه سختيهاي زندگي را تحمل كنم،

دوستتون دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

منا مامان الینا
12 مهر 90 13:52
ووووای الهی این دخملیم 100 روزه شد!
انشالا که 100 ساله بشی و مامان و بابا همیشه شاد و سرحال کنارت باشند گلم


ممنون خاله ايشالله الينا جون به سلامت بياد و ما هم به اون تبريك بگيم