محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

تنهايي

1390/7/10 23:40
نویسنده : محیا کوچولو
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

من از ديروز يه احساس غريبي پيدا كردم، بابايي از صبح غيبش زده بود،

اينقده دير اومد كه ديگه نميشناختمش!

كلي غريبي كردم و خجالت كشيدم تا يادم اومد اين همون بابايي خودمونه!

امروزم ماماني از صبح نبود، من و بابايي تنها بوديم، بعدش كه ماماني اومد هم يه كم غريبي كردم،

ماماني و بابايي ميگفتن از امروز كه ما رفتيم سر كلاس و محيا تنها بوده، شخصيتش عوض شده!

آخه يكي نيست به اين ماماني و بابايي بگه، شما منو تنها گذاشتين و رفتين،

شخصيت شما عوض شده كه ديگه پيش من نمي مونيد، من كه همون ني ني كوچولوتون هستم!

ماماني ، بابايي! من دوست دارم هميشه پيشم باشيد و تغيير شخصيت نديد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان رامیلا
11 مهر 90 0:33
سلام الهی ، دختر نازی دارید خدا نگهش داره .
مامان محمدجان
11 مهر 90 16:56
مامان ماهان
12 مهر 90 0:12
ای جونم بوووووووووووووووووس
مامان محمدصدرا
12 مهر 90 4:18
بدو بیا که آپیم! ********** __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ **************** هلو زعفرونی ات رو ببوس!
منا مامان الینا
12 مهر 90 13:53
خوب راست میگه بچه ام!
مادر کوثر
12 مهر 90 15:39
سلام عزیزم
خوبی؟
وبلاگتو خیلی دوست دارم
همیشه میام سر میزنم
اگه کوثرجون اجازه بده نظر هم میدم
خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
دوست دارم نظرات خوشگلتو بخونم



ممنون خاله جون
منم به وبلاگتون سرميزنم، البته اگه اين ماماني بذاره
رادین
12 مهر 90 16:06
سلام محیا!!!!!! شخصیتت عوض شده؟؟؟!!!؟؟؟ منم شخصیتم عوض شده!!!!! عزیزم یکم دقت کن ببین شخصیت من با شما عوض نشده؟؟!! دارم میگردم اینجا که من هستم یکم جام تنگه قربون دستت اگه دست و بالت بازه شما بگرد انشاالله از خجالتت در میام. میسی
مامان باران
12 مهر 90 23:28
خدا نکنه خاله تنها باشی.مامانی نمی شه یه کاری کنی بچه از این حسا بهش دست نده?


سلام خاله البته محيا يه كم بزرگنمايي ميكنه، من فقط توهفته سه روز اونم در حد دو سه ساعت پيشش نيستم
مامان آريا
13 مهر 90 9:38
الهييييييييييي خاله قربونت برم كه تنها بودي ولي عزيزم مامان و بابا شخصيتشون عوض نشده فقط مجبورن فرشته كوچولوشونو تنها بزارن وگرنه خيلي دلشون برات تنگ مي شه
عاشق باران
13 مهر 90 15:07
سلام خیلی قشنگ می نویسید خوشحالم با شما آشنا شدیم...
masome
13 مهر 90 15:39
سلام من مامان کسرام من لینکتون کردم شما منو با نام پسملم کسرا لینک کنید لطفا
رضا جونی و من و بابایی
13 مهر 90 15:47
سلام محیا جون،
تبریک بهت می گم، الان که اینقدری وبلاگ به این جالبی داری بزرگ بشی وبلاگت چی می شه؟؟؟؟؟؟
با اجازت لینکت می کنم.
پست تشکر از شهرداریت واقعا جالب بود
موفق باشی



ممنون خاله، لطف داريد