محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

من مستقلم!

1390/7/24 23:21
نویسنده : محیا کوچولو
829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

امروز بابايي خوشحال بود و ميگفت بالاخره يارانه محيا را دادن،

هرچي دور رو برم را نگاه کردم چيز جديدي نديدم که اینقده خوشحال کننده باشه!

بابایی ميگه ديگه دخترگلم دستش تو جيب خودشه!

حالا منو ميگي همينجوري مونده بودم كه اين چيزا چيه و بابايي چرا اينقده خوشحاله؟

با توضيحات بابايي فهميدم يارانه يه چيزيه كه ميريزن تو حسابش و اونو كه بده پوشك بهش ميدن!

بابايي گفت محيا روزي 1000تومن پوشك ميسوزونه، اگه سعي كنه كمتر بسوزونه يا دوگانه سوزش كنيم،

ميتونيم يارانه اش رو به جاي پوشك تو كاراي ديگه سرمايه گذاري كنيم كه بدرد آينده اش بخوره! مثلا طلا،

همينطوري داشت حساب و كتاب ميكرد كه من گلاب به روتون...

واي ديگه هنگ كردم از اين همه حساب و كتاب!

بابايي اينقده حساب و كتاب نكن، بذار از زندگي مون لذت ببريم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عاشق باران
25 مهر 90 12:06
چه خوب
مامان دریا
25 مهر 90 19:31
چه دختر نازی
محیا
26 مهر 90 11:17
به نظر من میتونید براش سکه بخرید
پوشک بخرید
یک ماشین بخرید قسطی از اون لیزینگها وامشو با اون پول پرداخت کنید
ماهی دو سه دست لبلس بخرید
تازه اسباب بازی بخرید
و خیلی چیزای دیگه
و بقیه اش رو هم پس انداز کنید
آخه اون پول تبرکه برکت داره

ممنون مامان محيا واقعا چقدر ميشه با اين يارانه كاراي مختلف انحام داد



رادین کوچولو
26 مهر 90 13:44
محیا دقت کردی این بابایی خیلی به پوشک شما گیر میده!!!
بهش بگو پدر من، بابا جووون، آقا، جوانمرد، تو رو خدا با این یکی بازی نکن. پدر من الان با 1000 تومن تخم مرغم نمی دن !!!! این بخش لباسی برا ما نی نی ها خیلی حساسه و در ضمن شتریه که در خونه همه نی نی دارا خوابیده!!! هر چند که بابایی منم همش من نیومده به خاطر جوی که بابایی شما راه انداخته ترس بر اندامش افتاده!!!


حالا رادين جون قراره در مورد پوشكها به زودي افشاگري كنم

مامان پارسا جون
26 مهر 90 15:26
جالب بودا مبارک باشه یارانه گرفته محیا خانوم
عاشق باران
26 مهر 90 15:43
ما هم آپیم
نگين
28 مهر 90 13:48
سلام دوست خوبم ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين
مامان باران
28 مهر 90 14:21
محیا یعنی میگی به ما حقوق میدن. یعنی میگی باباو مامان من نزدیک هفت ماهه که از یارانه من استفاده میکنند وبعد برام تازگی رفتن ازین پوشک ارزونا خریدن چون اون قبلی ها براشون با صرفه نبوده ه ه ه ...چرا با من وتو اینکار وکردن
عاشق باران
29 مهر 90 0:13
سلام باز هم بروزیم در هر دو وبلاگ
مامان پارسا جون
29 مهر 90 16:43
مامان رامیلا
4 آبان 90 18:10
نازی فقط نصیب مامانا بشه گفت بزارم یکم بابایی هم نقش داشته باشه .