محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

بعد از امتحانات!

1390/11/23 12:49
نویسنده : محیا کوچولو
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

بالاخره فصل امتحانات و تعطيلات تموم شد ولي داستان افتادگان و نمره خواستن هنوز ادامه داره! تو اين مدت حافظه گوشيهاي خونه ما

شده «كلبه احزان» هر كي پيامهاشو بخونه واقعا تا چند روز اعصاب و روانش ميريزه بهم! بابايي ميگه وقتي ميبينم بعضيها براي

گرفتن نمره قبولي دست به هركاري ميزنن بجز درس خوندن، از كارم خيلي بدم مياد!

منم براي اينكه دلداريش بدم بهش ميگم خوب ميتوني كارتو عوض كني! اين كه شكايت نداره، داد و مكافات نداره! غصه خوردن نداره!

بدترين چيز اينه كه يكي بهت بگه اگه به من نمره ندي، مثلا 200 هزارتومن به من ضرر ميزني! 

 ولي نظرايي كه در مورد پست امتحانات بود چندتا نكته رو روشن كرد، نمي دونم بگم؟ نگم؟ حالا ميگم!

اول اينكه فهميديم تو ني ني وبلاگ خيليها يا اين كاره اند يا اون كاره! يعني يا مشكل نمره دادن دارن يا مشكل نمره گرفتن!

بيشتر دوستاي گلم مخالف نمره دادن الكي بودن كه حق هم همينه، اما مشكلات رو چه ميشه كرد؟ 

نكته جالب قضيه اينه كه من موندم بعضي از اين ماماني ها و بابايي هاي ني ني وبلاگي مثل همين ماماني و بابايي خودم!

كه يا درس ميدن يا درس ميخونن چرا دائم تو اين وبلاگها مشغول گشت و گذار و نظر دادن براي ني ني هاي همديگه هستن؟!

خوب همينه ديگه، بعد ميگن چرا وضع آموزش عالي اينجوريه؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهره
23 بهمن 90 12:07
دیگه نشد. این حرف از تو بعیده. باور کن معتاد نی نی وبلاگ شدیم.
عاشق باران
23 بهمن 90 14:23
من که از وقتی باران بدنیا اومده معلم تمام وقت باران جون شدم بقیه رو نمی دونم اونایی که قراره درس بخونن که شب امتحان باید بخونن از الان تا آخر ترم بیکارن
ولی من موندم شما که مثل ما توی غربتین چه جوری مامانت به درس دادن ادامه میده پس محیا چی؟


محيا پيش باباييه تا ماماني برگرده!
مامان پریسا
23 بهمن 90 23:47
فسقلی به خاطر اینه که مامان بابا که نمیخوان درس بخونن. پس بذار بیان پیش دوستاشون تو هم شدی پریسا........ به نظر من هم حالا کمی نمره دادن به جایی بر نمیخوره کهیاد دوره دانشجویی خودم افتادم که گاهی با هزار تا مشکل میرفتیم برای امتحان و چشممون به دست استاد بود
مامان رومینا
24 بهمن 90 13:29
میومدن که تو رو خوشحال کنن وروجک