محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

بابا جون كجايي؟

1390/2/19 0:28
نویسنده : محیا کوچولو
1,157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه بابا مامانا

امروز داشتم فكر ميكردم، آخه اين باباي من چه گناهي كرده كه فقط ميتونه از راه دور با من حرف بزنه،

يا از اون مهمتر من چه گناهي كردم كه نميتونم هرجا دلم خواست زندگي كنم؟ من كه گناهي نكردم، عجب حرفايي ميزنم

بالاخره شايد آدم چند روز هم هوس كنه كه تو دل باباش باشه، با اونم شوخي كنه، باهاش بازي كنه، سر به سرش بذاره و...

اينجا از اين فكرها زياد به ذهنم ميرسه، ايده هاي نو! شايد يه اختراع بنام خودم ثبت كردم كه بچه ها چند هفته از چهل هفته را با پدرشون باشن! خوب ميشه ها! نه؟

خدايا منو ببخش!

تقصير بابامه، از بس كه براي هر كار من ابراز احساسات ميكنه، منم دلم براش ميسوزه ديگه خوب!

براي من و بابام دعا كنيد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محدثه(دختردایی)
3 خرداد 90 13:43
محیاجون ایده جالبی بود ولی خب عزیزم مهم اینه که تو توقلب باباتی وبابات لحظه لحظه مثل مامانت همراهته وخیلی خوب حرفات وحرکاتت رومیفهمه انشالله که به سلامت میای وروزهای خوبی رو با مامان وباباتجربه میکنی