محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

دوستاي من

1390/2/24 23:25
نویسنده : محیا کوچولو
788 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

امروز رفتم تو هفته سي و چهار و شمارش معكوس تولدم را شروع كردم،

خدايا من هنوز نيومده به اون دنيا كلي دوست پيدا كردم، دوستاي خوب،

بابام كه نميشناسشون ولي من ميبينم كه ميان به وبلاگم سر ميزنن حرفهام را ميخونن و برام دعا ميكنن،

بهم فكر ميكنن و برام خيلي عزيزن، چون اولين آدمهايي هستن كه باهاشون آشنا شدم.

اين مطلب را براي احترام به دوستام نوشتم و ميگم دوستتون دارم،

براتون دعا ميكنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)