محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روياي هفده ماهگي!

1391/9/7 11:43
نویسنده : محیا کوچولو
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

عزاداري هاتون قبول!

امروز هفدهمين ماهگرد تولد من بود كه با روز تاسوعا همزمان شده بود، روز عباس روز يه انسان بزرگ!

در مورد كارهاي دهه محرم يه پست جداگانه بعدا مينويسم، اما كارهاي اين ماه!

اوايل اين ماه كه بيماري و دوا دكتر بود كه بگذريم، اما بعدش تلاشها براي پيشرفتهاي جديد شروع شد،

تو اين ماه كلمه هاي بيشتري رو ياد گرفتم و بزودي دومين مجموعه فرهنگ لغاتم را منتشر ميكنم، اما تو چند روز اخير سعي ميكنم كلمه ها رو

بهم بچسبونم و جمله سازي كنم كه البته براي ماماني و بابايي هنوز نامفهومه!

مهارت زيادي در مكالمه با تلفن پيدا كردم كه اونم بزودي با يه فيلم مستند ميبينيد!

تو شمارش اعداد با ماماني و بابايي تا عدد هفت را ميگم!

تو كارهاي خونه خيلي به ماماني كمك ميكنم، ولي نميدونم چرا بيشتر وقتها بعداز كمك كردنم دادش به هوا ميره!

دو تا دندون جديد هم درآوردم كه با اين دوتا دندونام شدن 14تا و البته منتظر دوتا ديگه هم هستيم!

البته از اون دندونايي هستن كه چند روز درد و بيقراري را بايد بخاطرشون تحمل كنم!

راستي چند روزه ميتونم اسمم رو بگم! يعني هركي بپرسه اسمت چيه؟ زودي ميگم محيا! عكسام رو هم كه ميبينم ميگم: محيا!

همين طور ياد گرفتم وقتي يه كارهاي بزرگي تو پوشكم ميكنم! زودي خبرشو اعلام كنم!

حالا ماماني و بابايي دارن تلاش ميكنن كه من بتونم اين اطلاع رساني رو قبل اين كار انجام بدم!

تو اين روزها شدم يه چايي خور قهار! يه ليوان مخصوص خودم دارم كه اول چايي ميخورم و بعدش شروع ميكنم از اين ليوان

به اون ليوان! از ليوان تو سيني! از سيني رو فرش و ...

دیگه موقع بیرون رفتن خودم میخوام کلاه و جوراب و کفشم رو بپوشم ولی هنوز یه کم سخته و نمیشه!

اما همینم کلی باعث شادی و خنده مامانی و بابایی میشه!

تازگی ها یاد گرفتم بعضی وسایل رو زیر مبلها قایم کنم و سرکار گذاشتن مامانی و بابایی خیلی هم لذت میبرم!

 و همين بود اوضاع ماه هفدم! التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ملی مامان میکاییل
6 آذر 91 22:14
وااااااااااااای خیلی عالی بود تو 17 ماهگیت خیلی کارهای مهمی انجام دادی آفرین
عاشق باران
7 آذر 91 13:47
آفرین به محیا جونم