محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روز جهاني كودك و تلويزيون!

1391/9/26 19:20
نویسنده : محیا کوچولو
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

ماماني ميگه ما كه كوچيك بوديم، يه روزي تو سال رو ميگفتن روز كودك و تلويزيون!

تو اين روز از صبح تا شب فقط برنامه هاي كودك پخش ميكردن!

و اين يه خاطره مشترك براي همه دهه شصتي هاست.

البته الان ديگه خبري از اين روز تو تلويزيون نيست ولي اين عكس را به مناسبت اين روز به شما هديه ميدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 22:34
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
میترا
27 آذر 91 2:05
نااااااااااااازی. ممنون عزیزم
مادر کوثر
28 آذر 91 7:36
بیچاره ما دهه شصتی ها! به برکت وجود شبکه پویا دخترمون هر وقت اراده کنه همون روز میشه روز جهانی کودک
مامان سهند سپهر
28 آذر 91 7:55
ای جیگر طلایی .
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آذر 91 9:50
خیلی عکس قشنگیه
مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 13:48
تو بگو من خوش شانسم يا گل پسري؟!
مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 13:48
بازم روز كودك به خاطر شبكه پويانمايي مبارك
مامان تارا و باربد
28 آذر 91 18:00
چطوری شیطون بلا
مامان کورش
29 آذر 91 15:28
هدیه جووووووووووووووون
29 آذر 91 18:43
سلام پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنیم . . .
مامان نیایش
1 دی 91 13:39
آره واقعا یادش به خیر چه عکس با مزه ای گذاشتی