محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

بازگشت از سفر نوروزي!

1392/1/18 1:16
نویسنده : محیا کوچولو
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

ما جمعه از سفر طولاني نوروزي برگشتيم خونه، جاتون خالي بود واقعا روزهاي خوب و لطيفي داشتيم تو سفر!

هفته اول عيد رو اراك بوديم و در كنار ديد و بازديدها، بعضي وقتها به گلخونه بابابزرگ ميرفتيم كه توش توت فرنگي كاشته بود!

من كه با ديدن توت فرنگي عقل از سرم ميپريد تو اين چند روز حسابي از توت فرنگيهاي عالي بابابزرگ خوردم و لذت بردم!

البته با اسمش هنوز مشكل دارم و بهش ميگم قولنگي!

اصولا من براي هر پديده جديد كه اسمش رو ندونم سريع تو فرهنگستان خودم يه لغت ميسازم مثل همين قولنگي!

البه اين اسم هر روز هم ممكنه عوض بشه! و اسم جديدي تصويب بشه!

دعا ميكنم كه خدا به قولنگيهاي بابابزرگ حسابي بركت بده و هميشه براي من اونجا قولنگي باشه!

...

اما هفته دوم عيد رو رفتيم اصفهان، البته قبلش يه روز قم بوديم و زيارت و ديدن چندتا از دوستاي بابايي و ماماني

كه يه روز همكلاسي بودن و الان هركدوم با يكي دوتا بچه دارن كلنجار ميرن!

تو اصفهان هم حسابي رفتيم باغ و پارك و ديد و بازديد تا سيزده بدر!

تو باغ بابابزرگ هم چاقاله زردالو فراوون بود كه من اسم انگوري رو براش انتخاب كردم و دل سيري انگوري خوردم!

يه روز هم رفتيم اطراف بازار و ميدان امام اصفهان كه من از ديدن جمعيت و كالسكه ها و اسبها كلي ذوق زده شده بودم!

يه ماشين و يه هزار پا هم براي خودم خريدم كه عكساشون رو بزودي براتون ميذارم.

خلاصه عيد امسال هم با خاطره هاي خوبش تموم شد و ما از شنبه برگشتيم سر خونه و زندگي خودمون!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سهند و سپهر
20 فروردین 92 18:44
خوش اومدي محيا جوني
هدیه جووووووووووون
21 فروردین 92 11:46
سلام انشالااااا همیشه به سفر و خوشی ، خانوم خانما دهن ما رو آب انداختی با این انگوریت.
مامان پوريا پهلووون كوچولو
21 فروردین 92 13:41
سلام سال نو مبارككككككككككانشاالله هميشه به سفر و شاديييييييييييي
مادر کوثر
28 فروردین 92 6:59
خانواده سه نفریتون مستدام! همیشه به گردش و شادی و قولنگی و انگوری خوردن
نوشين مامان آريا
31 فروردین 92 11:11
خوش اومدي محيا جون ايشااله هميشه به گردش و بهت خوش بگذره عزيزم