محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

آهنگ هايي براي لالايي من!

1390/6/11 11:14
نویسنده : محیا کوچولو
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

حتما يادتونه كه من چند روزه به دليل همون گلاب به روتون ها ناراحتم. تازه واكسن هم كه زدم، بيشتر ناراحتم و تلافيش را سر بابايي و ماماني در ميارم، چجوري؟

معلومه با سر و صدا و بيخوابي!

اما اين بابايي ناقلا يه سري از بهترين آهنگهاي مورد علاقه من رو پيدا كرده، تا برام ميذاره، زود احساساتي ميشم و به خواب عميق ميرم.

البته آدم بزرگها از اين آهنگها چيزي نمي فهمن، چون ني ني نيستن.

ولي اين بابايي ناقلا بالاخره نقطه ضعف منو پيدا كرد. الانم تو خواب نازم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان باران
11 شهریور 90 14:45
دستت بابایی درد نکنه .خاله این باباهای شیطون همیشه یه راهی واسه خوابوندن شما خوشگلا اختراع می کنند.
مهسا
11 شهریور 90 21:06
خاله، شرمنده ام.
ببخشید عزیزم من فیلم محیا رو هم دیده بودم میدونستم محیا اسم دختره اما اشتباهه دیگه پیش میاد.. حالا آهنگ های مورد علاقه ات چیه، اسمش رو میگی؟


البته اينا فقط مخصوص ني ني هاست. دو تاش اسمشون اينه:
caridle
clothesdryer
مادر کوثر
12 شهریور 90 10:02
عزیزم میخوام وبلاگ کوثرجونو آفلاین کنم اما چون دوست دارم بازم ببینمت به این سایتمون که به زودی آپ میشه، حتما سر بزن http://widenet.ir/ خوشحال میشم لینکش کنی.مرسی. راستی آخرین پستهای وبلاگ رو هم ببین.