محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

پدر آزاري هاي من!

1390/6/9 23:21
نویسنده : محیا کوچولو
828 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

چند روزه كه يه كار جديد ياد گرفتم، خيلي انجام دادنش كيف ميده!

يه نوع پدر آزاري جديده كه خودم كشف كردم و در تلافي واكسنهايي كه بهم زدن رو بابايي اجرا ميكنم!

روش كارم ساده هستش، هر وقت ميرم بغل بابايي يه جاي مناسب را پيدا ميكنم بعد شروع ميكنم به ناخن كشيدن، آخ كه چه كيفي ميده!

شنيدم بابايي به ماماني ميگفت وقتي محيا را بغل ميكنم، همه جاي دست و پام مورمور ميشه، البته من نميدونم مور مور چيه ولي معلومه كه حسابي روش جواب داده! شايد مثل واكسن زدنه!

منم ديگه! محيا كوچولوي بابايي و ماماني

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا
10 شهریور 90 11:16
ای پسر شیطون، دیگه بابا بغلت نمیکنه ها.


خاله من دخترم!
مهسا
10 شهریور 90 11:18
سلام، مامانی محیا شما عکس های محیا جون رو تو چه سایتی آپلود میکنید؟ آخه عکس های سحر دیر باز میشه. ممنون میشم کمکم کنید.


سلام مهسا جون
من از همين ني ني وبلاگ استفاده ميكنم
البته براي اينكه عكسها زود باز بشن بايد حجمشون خيلي كوچولو باشه مثل خودم.
اگر روش اونو را خواستي بهم خبر بده برات توضيح ميدم
البته به شرطي كه ديگه بهم نگي پسر!


عمو روحانی
10 شهریور 90 12:17
سلام .لحظاتی رو مهمون کلبه محیا جان بودم وعکسهای زیباشو میدیدم .لذت بردم .امیدوارم خدا براتون حفظش کنه .عیدتون هم مبارک طاعات قبول


ممنون عمو
بهار(مامانی شهراد)
10 شهریور 90 15:47
✿◕ ‿ ◕✿ سلام خوشگلم آپ کردمو منتظرتم
مهسا
11 شهریور 90 21:10
سلام، از لطف و توجهتون بسیار سپاس گزاذم.اگر لطف کنید روشش رو بهم یاد بدین ممنون میشم.منتظرتون هستم


سلام خاله
عكس را در فتوشاپ باز كنيد
به قمست Image-Image size بريد
رزلوشن عكس را100 و عرض آن را 600 پيكسل انتخاب و ok كنيد
حالا فايل را save as با فرمت gif كنيد.تمام
البته بايد يه كمي با فتوشاپ آشنا باشي چون خيلي خلاصه توضيح دادم.
ضمناتعداد عكس زياد سرعت باز شدن وبلاگ را خيلي كند ميكند
عكسهاي با تعداد زياد را در ادامه مطلب درج كنيد