محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

حرفهايي از جنس تصوير1

1390/8/23 18:57
نویسنده : محیا کوچولو
697 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

به ماماني و بابايي گفتم حالا كه وقت نمي كنيد، حرفها و درددلهاي منو تو وبلاگ بذاريد، لااقل چندتا

عكس از من بذاريد تو وب كه دوستاي گلم همش، مطالب تكراري نبينن.

اين عكس را هم تقديم ميكنم به همه دوستاي گل خودم.

محيا ملكي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان محمد صدرا
19 آبان 90 22:56
عجب زستی هم گرفتی محیا خانوم! بابا همه بزنین گاراژ محیا خانوم وارد میشوند!!!!!!!!!
منا مامان الینا
20 آبان 90 0:49
ماشالا به این دخملیمون ای بابا بازم یه دونه عکسه که خوبه محیا جون گفته بود چچچچچندددددد تا عکس!
عاشق باران
20 آبان 90 14:55
مامانی شیما وحدیث
20 آبان 90 16:30
سلام مامانی محیا جون ،خوبی عزیزم .شرمنده که ایندفعه دیر بهتون سرزدم . این محیاخانمی عجب خوردنی شده ها ،من اگه بودم به جای اون کیک محیا رو میخوردم پست عرفه هم خیلی قشنگ بود .روزعرفه همیشه یه روزخاصیه ویه حال وهوای بخصوصی داره ،دیگه چه برسه خاطره نی نی دارشدن هم توش باشه بووووووووووووووووس واسه محیاجون
مامان محمد صدرا
20 آبان 90 23:28
هلو زعفرونی ما حالا حالا باید منتظر باشی! انقدر من چشم انتظار این مروارید بودمممممممممممممم!
مامان نفس
21 آبان 90 2:20
واااااااااای عزیزی به خدا...هزار ماشاله به این فرشته نازنین خوبی قربونت برم؟خیلی دوستت دارم خاله
مامان باران
21 آبان 90 18:05
چه عکس خوشگلییییییییییییییییییییییییییییییی. ماشاا...
رادین کوچولو
23 آبان 90 2:23
محیا جان به نظرم قشنگترین تیتر رو انتخاب کردی. با یه تصویر میگی چقدر ماهی
مامان ماهان
23 آبان 90 18:13
عيد کمال دين .سالروز اتمام نعمت وهنگامه اعلان وصايت و ولايت امير المومنين عليه السلام بر شيعيان وپيروان ولايت خجسته باد