محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

دوست جديد!

1390/12/6 22:20
نویسنده : محیا کوچولو
862 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

چند وقت بود ميگفتم خدا جون! تو كه اينقده دوستاي خوشگل و نازنازي تو وب به من دادي، آخه من كه هيچكدومشون رو از نزديك

نميبينم كه باهم بازي كنيم، دستم بهشون نميرسه كه موهاشونو بكشم! يا انگشت تو چش و چال هم كنيم، جيغ و داد كنيم!

حالا چكار كنم؟ تازه ني ني وبلاگ اسمش مال ني ني هاست ولي همش ماماني و بابايي ها توش گشت و گذار ميكنن!

خلاصه بعد كلي گشتن يه دختر خوشگل و تپلي و ناز به اسم زهرا، همين دور و برا پيدا كردم، خيلي با نمكه! تازه باهم آشنا شديم،

تو همون برخورد اول كلي باهم صميمي شديم، اينقده صميمي كه دلم ميخواست لپ شو گاز بگيرم! حالا يه كم خجالتي بود ولي

درست ميشه ايشالله! اين پايين ببينيدش، شما هم حتما خوشتون مياد!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

حسینی
6 اسفند 90 22:45
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
آرشیدا کوچولو
6 اسفند 90 23:18
مخیا بیا با مندوست بشو امممما لفم لو گاز نگیلی ها
مامان آرشیدا کوچولو
6 اسفند 90 23:19
من عاشق اون خندهاتم عسسسسسسل
مامان نگار
6 اسفند 90 23:37
ناقلا این نی نی نازو از کجا پیدا کردی
امیرمسعود
7 اسفند 90 10:01
دو تا فسقلی رو ببین چطوری دارن نگاه می کنن. فکر کنم هر کی عکسارو ببینه مثل من دلش بخواد الآن اونجا باشه و دو تا بوس گنده از اون لپای خوشگلتون بگیره
فریبا
7 اسفند 90 10:07
خب با این پیش زمینه ای که نوشتی حالا حالا ها کسی جرات نمی کنه که بیاد پیشت عزیزدلم!! چه دوست با نمکی هم گیرت اومده؛ مثل خودت
مامان پارسا
7 اسفند 90 11:25
چه دوست خوبی قدرش رو بدون محیا خوشگله
فاطمه و محیا
7 اسفند 90 13:05
فسقلی خوشمزه منم (محیا)دوس دارم مو بکشم اما موهای تو کمه مال من بیشتره ولی نه اگه یاتوبیای خونمون یا ما بیایم قول میدم موهاتو نکشم البته فعلا بابایی من عزاداره فک نکنم حالاحالاها جایی بریم
یلدا
7 اسفند 90 17:50
درود بر تو محیای عزیزم واقعا خوردنی هستی کل وبت رو الان خوندم و تموم کردم خیلی خیلی باحال بود ایشالا خدا بر مامانی و بابایی ت حفظت کنه خیلیی خیلی دوست دارم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
8 اسفند 90 9:15
واي لپاشو من بودم جاي محيا خانوم گاز ميگرفتم اون لپاشو مال دو تاييتون
مامان زهره
8 اسفند 90 10:55
الهی پس به لپ کشیدن رسیدی!
رادین
8 اسفند 90 16:45
محیا حالا بازم به تو یکیو پیدا کردی آخه من چی بگم که از وقتی به دنیا اومدم فقط مامان و بابامو دیدم
مامان محمد پارسا
8 اسفند 90 17:14
سلام ناناز خاله وای چه دوست نازی پیدا کردی هردوتون نازید مثل ماه ماشاالله دخملمون بزرگ شده
امیررضاکوهی
31 فروردین 91 9:32
سلام محیاجون!
خوبی؟؟؟؟؟؟؟