محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

كلاه هايي كه سر من گذاشتند!

1391/7/22 23:51
نویسنده : محیا کوچولو
1,663 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

وقتي به خاطرات 15 ماه گذشته فكر مي كنم، مي بينم ماماني و بابايي چه كلاه هايي سرم گذاشتن!

كلاه هاي تنگ و گشاد! كلاه هاي رنگي يا سفيد! كلاهاي حوله اي يا پارچه اي! و خلاصه هر كلاهي كه دستشون اومده گذاشتن سر من!

ببينيد بد نيست! خودش مرور خاطرات 15 ماه گذشته من و ماماني و باباييه!

 

وقتي كوچولو بودم ميرفتم حموم از اين كلاههاي گشاد سرم ميذاشتن!

 

عروسك!

 

حتي تو خواب هم كلاه سرم ميذاشتن!

 

 اين كلاه حوله اي هم بعد حموم سرم ميذاشتن!

 

آخي اين عكسه! با اينكه كلاه گذاشتن سرم ولي خيلي دوستش دارم!

 

اينم از اون كلاههاي گشاد گرم و نرم بود! يادش بخير!

آخي اين عكسو يادتونه؟

 

حتي تو پارك هم كلاه ميذاشتن سرم!

 

اين كلاه خوشگل رو زن عموي مهربون بابايي بافت و گذاشت سرم! با جليقه اش.

 

 حتي مامان بزرگ جوني هم كلاه گذاشت سرم! ميبينيد چه كلاه خوشگلي با بلوز برام بافته؟

 

 اي بابايي ناقلا! از بس با اين كلاه بهش خنديديم! آخرش اونم كلاهشو گذاشت سرم!

 

اين كلاه رو هم ماماني گذاشت سرم! ماماني با سليقه!

 

اين عكس سيزده بدر من و بابايي رو نديده بودين، سر دوتايي مون كلاه گذاشتن!

اونم پسر خاله سبحانه داره تاب مونو هل ميده!

 

ببين چندتا كلاه گذاشتن رو سرم!

 

 اهه! اين همون كلاه نوزاديمه ها! ماشالله بزرگ شدما!

 

واي چه كلاه هاي با كلاسي گذاشتن سرمون!

 

 

ديگه واقعا آدم چي ميتونه بگه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عاشق باران
21 مهر 91 18:56
اون کلاه سیاهه از همه جالب تر بود و این آخری... البته همه عکسای محیا جونم خوشگل بود و منو به ماه های اول آشنایی مون برد
مامان رضا جونی
21 مهر 91 19:41
ووووی چی همه عکسای خوشگل مشکل داری خانمی
مامان آیدین
21 مهر 91 21:15
با این کلاه ها خیلی ناز شدی عزیزم
مامان پریسا
22 مهر 91 17:56
ایشالله همیشه از این کلا ههای خوشکل سرت بره محیا خانم
مادر کوثر
22 مهر 91 18:52
وااااااااااای خیلی پست باحالییییییییییییه واقعا که چقد تو ناز و بامزه ای محیا خانم نانازی! محیا جون تازه سر ما هم کلاه گذاشتن! خودشون پست میذارن و اسم تو رو نوشتن به عنوان نویسنده
مادر کوثر
22 مهر 91 18:53
ممنون خانم کوچولو که به ما سر میزنی و نظر میذاری یه وقت تو دیگه سر ما کلاه نذاری بازم تشریف بیارید ما از سفر برگشتیم و بروزیم تازه فردا تولد کوثر خانم هم هست
ملی مامان میکاییل
22 مهر 91 22:10
عزیزممممم آره محیا من یه بار به مامانت گفتم که چرا اینقدر سر دخملمون کلاه می ذاری ؟؟؟ تو همه جوره ماهی
مامان پورياپهلوون
22 مهر 91 22:57
عزيزم دوست دارم الان لپتو بكشم ماااااچخيلي نازي از ديدن عكسات خسته نميشم
میترا
23 مهر 91 1:42
ناااااااااااازی. خیلی قشنگ بود
مامان تارا و باربد
26 مهر 91 9:10
سلام دخمری ناناز چه کلاهای خوشملی دست مامان جون و باباجون با سلیقه درد نکنه
ارین و مامانش
26 مهر 91 14:37
ای جونه دلم: تپلی خوشگلیX
مادر آیاتای
28 مهر 91 16:13
ای جان با اون همه عکس کلاهی متنوع. من از همه بیشتر بافتنی مامان بزرگ رو با بلوزش دوست داشتم.همه شون قشنگ بودن.فدای خندیدنت.آدم با دیدنش انرژی میگیره.