محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

كي لپ منو بوس ميكنه؟

1390/6/30 20:41
نویسنده : محیا کوچولو
3,612 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

آخه من با اين اندام ظريف و صورت لطيف و لپ هاي هلويي چه گناهي كردم؟

چه گناهي كردم كه بعضي ها كه خيلي هم منو دوست دارن، نه يكي نه دوتا نه سه تا نه ...

بعضي هاشون مثل پمپ وكيوم ميمونن! وقتي لپ را ميگيرن ديگه ول نميكنن!

حالا ماماني بوس كنه يه چيزي، تو چي ميگي بابايي با اون سيخ سيخي هات؟

آخه اين كه رسمش نيست، ممكنه ني ني هزار جور درد و مرض بگيره از اين بوسه هاي آبدار،

اينو هر كي ميخونه براي بقيه هم بگه كه تو را بخدا كمتر ني ني ها را بوس كنيد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان باران
29 شهریور 90 21:49
آره به خدا راست میگی حالا میتونی جلوی شوهر رو بگیری اونا رو بگو که نمی تونی بهشون چیزی بگی فقط باید حرس بخوریییییییی
مامان آریا
30 شهریور 90 9:51
بوس به محیا جون نازنازی
سلام .خیلی وبلاگ قشنگی دارین .ومخصوصا قلم قشنگتون.با اجازه لینکتون میکنم.شما هم به ما سر بزنید


سلام خاله
ممنون بهم سر زديد و نظر داديد.
اين آريا كوچولو هم كه ديگه نزديكه بياد.
ايشالله سالم و سلامت برسه
منم لينكتون كردم
زیتون
30 شهریور 90 11:48
رادین کوچولو
30 شهریور 90 12:45
محیا جون یه فکری کردم!!! !!!
گوشتو بیار جلو آهان!!! خوبه!!!
ببین دختر خوب من اینو میخواستم برا خودم پیاده کنم حالا به شما هم میگم!!
یکمی فلفل با آب مخلوط کن بعد دستتو بزن تو اون ترکیب سحرآمیز بکش به لپات بعد برو مهمونی!!!


روش خوبيه رادين. امتحانش ميكنم

تو ميگي رو بابايي هم جواب ميده؟

مسافر كوچولو
30 شهریور 90 13:04
نگين
30 شهریور 90 16:50
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد
مامان نی نی گولو
30 شهریور 90 18:34
سلام عزیز خاله خاله جون من از حالا دنبال مطالبات به حقش هست از این بابت تحسینت می کنم عزیزم من هم حق می دم به نی نی ها گناه دارن اما خاله جون وقتی تو نازی و ملوس همه نمی تونن خودشون رو کنترل کنن و اتفاقی که نباید بیفته میوفته مثل الان نازی


واي خاله، هركي نظر داده بوسم فرستاده!حالا تو پست بعدي
قراره افشاگري كنم
مامان آریان جون
2 مهر 90 22:22
وااای راست میگی به خدا پسرمن که هر وقت میریم جایی اینقدر میبوسنش تمام صورت و گردنش قرمز میشه و جوش میزنه. حالا مگه میتونی چیزی بگی بهشون؟؟؟؟