محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

محيا سادات!

1390/8/25 10:10
نویسنده : محیا کوچولو
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

امروز ديدم دوستاي گلم كلي برام پيام تبريك عيد فرستادن، تبريك عيد غدير! منم بهشون تبريك گفتم.

فكر كردم ديدم منم يه جورايي سيده هستم، محيا سادات! آخه مامان ماماني و مامان بزرگ بابايي سيده

هستن، بابايي ميگه وقتي سيد بودن همه سادات بخاطر داشتن يه مادر مهربون به نام حضرت زهرا هستش

چرا آدم بزرگها ميگن فقط اگه بابايي يه نفر سيد باشه اونم سيد ميشه؟

البته اين جوري كه من حساب ميكنم خيليها سيد هستن! ولي چه عيبي داره؟

منم اين عيد بزرگ را به همه بچه هاي اون مادر مهربون تبريك ميگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عاشق باران
25 آبان 90 0:51
عید بازم مبارک سیده محیا خانم عید سیده مامان جونت هم مبارک! عیدتون رو از باران سادات گرفتین؟
خاله خاطره
25 آبان 90 6:46
عیدت مبارک سیده کوچولو کوچولو ها هم میرن دریا با مامان بابا برو عزیز دلم
مامان زهرا نازنازی
25 آبان 90 14:42
عیدتون مبارک این مشکلیه که من و زهرا نازنازی هم داریم تشریف بیارید عیدی بگیرید
مامان محمد پارسا
25 آبان 90 20:37
سلام ناناز خاله عیدت مبارک خانم
مامان آناهل
26 آبان 90 22:52
رادین کوچولو
1 آذر 90 19:11
محیا جان عید شما و پدر و مادرتون هم مبارک باشه. در ضمن اگه شما سیدی منم حاجیم!!! حاج رادین!!!