محيا کوچولومحيا کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
امیرنیکان کوچولوامیرنیکان کوچولو، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
پسرعمه پوریاپسرعمه پوریا، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
دخترخاله سارینادخترخاله سارینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

فرشته اي بنام محیا

روياي شانزده ماهگي!

1391/8/4 0:01
نویسنده : محیا کوچولو
1,235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه!

اين ماه خيلي كارهاي جديدي رو ياد گرفتم و سرعت پيشرفتم تو حركات مختلف و گفتن كلمات خيلي خوب بود،

تو اين ماه چندتا دندون درآوردم كه هنوز تو تعدادش بين علما اختلاف هست!

تو اين ماه بعد از مدتها تمرين بالاخره تونستم براي اولين بار پيشي كوچولومو بوس كنم!

حالا بعد از اجرا روي نمونه هاي آزمايشگاهي! ميتونم روي نمونه هاي انساني هم اجرا كنم!

از اين به بعد ماماني و بابايي و همه دوستاي گلم رو بوسه بارون ميكنم!

 

 

تازه از وقتي با بابايي حباب بازي ميكنيم دارم فوت كردن رو هم ياد ميگيرم! كه ديگه براي فوت كردن شمعهاي تولد آماده بشم!

بابايي رو كه دائم صدا ميكنم حتي به ماماني هم ميگم بابا! فقط وقتي گشنه ام باشه ماماني رو نه ماما بلكه مُ مُ صدا ميكنم!

به محض نشستن ماماني روي زمين من بايد تغذيه بشم و وقتي سير شدم خودم دستمو ميذارم پشت سرش و بلندش ميكنم

كه بره دنبال كارهاش!

جديدا هر وقت از خواب بيدار ميشم خيلي آروم راه ميفتم ميرم سراغ ماماني كه از اين كار من هم خيلي ذوق ميكنه و هم نگرانه!

آخه يه دفعه نصفه شبي تو تاريكي پاشده بودم براي خودم داشتم تو خونه راه ميفتادم برم گردش تو خونه كه ماماني از صداي پام

بيدار شده بود و خيلي ترسيده بود!

اين ماه يه خطر بزرگ از سرم گذشت كه تجربه خيلي وحشتناكي براي من و ماماني و بابايي بود.

امسال روز عرفه با شانزدهيمن ماهگرد تولدم همزمان شده كه اين روز هميشه براي ماماني و بابايي يه خاطره فراموش نشدنيه!

 روز عرفه سال 1389

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

ملی مامان میکاییل
4 آبان 91 0:29
ای جونم16 ماهگردت مبارک فرشته کوچوولو
مامان نیایش
4 آبان 91 9:21
عزیز دلم همیشه شاد و سالم باشی آفرین به دخمل با هوش و هنرمند 16 ماهگیت هم مبارک
مامان تارا و باربد
4 آبان 91 11:19
عیدتون مبارک و 16 ماهگی خانم خانما بوووووووووس
عاشق باران
4 آبان 91 13:49
ایشالله سالم و سلامت باشی خاله جون باران هم داره عکستو نگاه می کنه 16 ماهگیت مبارک
سمانه مامان پارسا جون
4 آبان 91 18:23
16 ماهگیت مبارک عزیزم عیدتون هم مبارک
اعظم مامان آوین
4 آبان 91 21:25
منم روی ماهتو میبوسم عروسک خوشگلم
آیهان فرمانروای ماه
5 آبان 91 23:28
سلام محیا جونی، عیدت مبارک.
میترا
5 آبان 91 23:42
تولد تولد تولدت مبارک. انشاالله همیشه شاد و سالم باشی
مامان سهند سپهر
6 آبان 91 11:04
سلام محیا جون بهتره ایشالا؟
ستاره زمینی
6 آبان 91 14:06
ماشالا به ناز دختری اخه کلمه بابا راحتره ولی مامانی دوست دارند اول بگیدمامان....وای چه ذوقی داره......
ستاره زمینی
6 آبان 91 14:07
فریبا
7 آبان 91 1:59
تجربه ی وحشتناکتو نگو که تنم میلرزه... 16 ماهگیت مبارک؛ چه تقارن قشنگی
مادر کوثر
7 آبان 91 7:50
خیلی بامزه و دوست داشتنی هستی خانم خانمااااااااا همیشه شاد باشی و سلامت کوچولوی نانازی راستی با یه مرورگر دیگه حتی الامکان با ورژن بالاتر وبلاگ ما رو باز کنید تا بتونید لالایی خوندن دخترم رو بشنوید
میترا
8 آبان 91 16:18
کجایی خوشگل خانم؟؟؟ نگران شدم. بیا دیگه
مادر کوثر
8 آبان 91 18:43
سلام سلام بروزیم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
8 آبان 91 23:52
الهي خاله قربونت بره حالا چطوري بهتر شدي خاله؟
خاله ی آبنبات
9 آبان 91 22:13
محیا جونی کجایی؟ دارم نگران میشم
مادر کوثر
10 آبان 91 9:44
«نیمه ذی‏ الحجه» است و ملائک مشتاق به خاک آمده‏ اند تا قدم‏ های آسمانی دهمین بهار از راه آمده را بوسه‏ باران کنند... میلاد امام هادی (ع) مبارک محیا خانم بیا و یه خبری از سلامتیت و سفرتون بده
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
10 آبان 91 13:43
به به به این همه پیشرفت.
مامان محمد سپهر
10 آبان 91 13:48
مي تونين شما هم در جشن سيدي شركت كنين. منتظرم
رادین
10 آبان 91 17:58
نمی دونم این مامان بابا ها تا کی میخوان جلوی ما شب گردا رو بگیرن!!!! آخه تا کی؟؟